۷ پاسخ

تا یه سال اقدام طبیعیه ولی کسایی که تنبلی دارن ممکنه تخمدان تخمک ازاد نکنه.باید دارو مصرف کنی و روز تخمک گذاری سونو بدی، فولیکول اگه درشت بود ازادسازی بزنی

سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدید

عزیزم نگران نباش کسایی که تنبلی دارن یکم دیرتر باردار میشن ولی بالاخره میشن اصلا بهش فک نکن این جوری زودتر باردار میشی

تا یسال عادیه گلم

قطره ویتاگنوس تعریفشو شنیدم

چون تنبلی داری خوب من با اینکه تنبلیم خوب شده حتی فولیکول های غالب دارم نشده هنوز

کلومیفن فولیکولت چن بود

سوال های مرتبط