۸ پاسخ

نه شیر خشک نده بعد ی مدت سینتو نمی گیره
وزنشم خوبه

وزنش خوبه
نه اصلا
اگه میخوای وزنش بره بالا (که لازم نیست وزنش خوبه ) فواصل شیر دهیتو کمتر کن و بذار از یه سینه کامل شیر بخوره

وزنش ک عالیه گلم من دخترم ۴ ماهگی ۵۸۰۰ بود تازه شیر خشکم میخوره😐با شیر خودت قشنگ وزن گرفته

وزنش عالیه عزیزم اصلا شیر خشک نده وگرنه سینتو نمیگیره

نه اصلا شیر خشک خیای سخته من مجبور شدم شیر خشک بدم ولی هنوز که هنوز عذاب وجدان دارم

نه خوبه

عالیه که

نه عالیه دختر من سه ماه و نیمشه ۶ کیلوعه

سوال های مرتبط