۵ پاسخ

حتما آب نمک قرقره کن صبحا مخصوصا
آبجوش و لیمو و عسل هم زیاد بخور
اگه پرتقال و لیمو شیرین هم در دسترس داری حتما میل کن عزیزم

وای من از ابریزش بینی نمیتونم بخوابم

منکه نفس تنگی گرفتم.بینیمم کلا کیپ شده

قرقره شربت سرماخوردگی البته نخورش بریزش دور در شب
صبح قرقره آب و خیییلی کم نمک هم از دهان هم بینی
و مرتب خوردن آبجوش و عسل

ابجوش لیمو عسل تند تند بخور برای گلو درد خوبه

سوال های مرتبط