منم از سن های پایین داشتم درکل بچه داره سنگین ترمیشه به لگن فشار میاره تازه ماهای بالاتر غیرقابل تحمل میشه ازدرد
منم چون خیلی درد داشتم جا بخیه هام ولگن وواژن دکتر گف چون سزارین هستی وبچه سومع زودتر شروع شده وشدید تره
طبیعیه عزیزم متاسفانه🥴منم دارم فقط باید تحمل کنیم
طبیعیه منم اینجوری ام
من از ۱۵هفته دردشو داشتم با اینکه طول سرویکس اینامم اوکی بود ولی حس میکنم استخونش شکسته
حتی نشستن و خوابیدنم اذیتممیکنه
من😬😬
جفتت پایین نیست یکوقت؟
منم همش احساس فشار و سنگيني دارم رو واژنم
سلام مامان آیهان، من مامان یسنام اون اکانتم مسدود شده سر یک عده عقده ای گزارش مرد زدن ، این اکانت جدیدمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.