۴ پاسخ

خداروشکر کن که به موقع رسیدی بیمارستان و کنترلش کردن. تب بالا خطرناکه. انشاله خیلی سریع تبش رفع میشه و میاریش خونه

هامین سر واکسن۴ماهگی دوروز بستری شد
اسهال شدید بود

الهم اشف کل مریض

چرا پس

سوال های مرتبط