کس بود تو 33 هفته ختم بارداری بدن

۵ پاسخ

چی شده عزیزم !!!
این سوالا چیه میپرسی ؟؟ نگران چیزی هستی؟؟؟

من۳۴هفته ده سال پیش زایمان کردم با وزن۱۹۰۰
ی هفته دستگاه بود فقط

هیچ مشکلی پیش نمیاد آمپول ریه میزنن بچه دنیا میارن.کلی از دوقلو ها توی همین هفته ها دنیا میان.منم دیروز آمپول ریه زدم دکتر گفت ممکنه مجبور بشیم زود دنیاشون بیاریم.فقط بعدش چند روز باید ان آی سیو باشن

ختم بارداری چیه گوش نده خواهرم ۳۴هفته زایمان کرد بوش الان بزرگ شده می‌ره مدرسه

اگه مشکل داشته باشه مثلن آب دور بچه کم باشه اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی