شاید تنبلی تخمدان یا کیست داری منم چن سال پیش اینجوری میشدم که فهمیدم تنبلی تخمدان دارم یا دستشویی تو زیاد نگه میداری
صد درصد عفونته یا مثانه یا رحم یا ادرار
اگه زایمان طبیعی داشتی طبیعیه بعد مدتی خوب میشی
احتمالا افتادگی رحم باشه، ورزش کگل انجام بده
عزیزم ممکنه از عوارض زایمان باشه، یکسری ورزشها هست سرچ کن از گوگل و انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.