لیوان
ليوان معمولي فقط شبا تو شيشه اب ميريزم كه بخوره
لیوان
قمقمه
لیوان دیسه دار
لیوان نی دار
لیوان ساده
من توشیشه میدادم بعد گفتم بزار بالیوان بدم دو روز دادم بعد دیدم هردیقه میخوادبرم لیوان پر کنم دوباره با شیشه دادم😂😂
لیوان
اوایل با شیشه بعد با لیوان اموزشی الان تودش با لیوان مستقل میخوره
داخل لیوان میخوره.شبا که برا آب بیدار میشه داخل شیشه اش میریزم میزارم بالا سرش بر میداره میخوره
لیوان
لیوان بطری.
بطری نی دار قمقمه ای
لیوان. معمولی
لیوان
دختر من فکر کنم هشت یا نه ماهگی بود که دیگه با لیوان آب میخوره
لیوان .بطری نی دار
با هر چی که فکرشو کنی
گاهی میگه توی قابلمه بهم اب بده
لیوان
لیوان فقط
لیوان
لیوان نی دار از ۸ ماهگی والان لیوان ساده
لیوان میدم
لیوان نی دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.