چرا با لیوان عادی بهش اب نمیدی,؟
من بیبی لند گرفتم خیلی زاضیم
دیگ باید از این نی دارا بخری یکم بعدم بری رو لیوان معمولی سن اینا گذشته الکی نخر
3800مگه چه خبره
ما از اول قمقمه نی دار دادیم گلم
من الان تز این معمولی ها خریدم دیگه که نی طور هست سرش این اولاش که تازه میخپان یاد بگیرن نی رو چطور استفاده کنن خوبه
با ۴ تومن ی سرویس ارکوپال مشتی میشه خرید😂
من ازاول لیوان معمولی دادم
😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.