۹ پاسخ

چرا با لیوان عادی بهش اب نمیدی,؟

من بیبی لند گرفتم خیلی زاضیم

دیگ باید از این نی دارا بخری یکم بعدم بری رو لیوان معمولی سن اینا گذشته الکی نخر

3800مگه چه خبره

ما از اول قمقمه نی دار دادیم گلم

من الان تز این معمولی ها خریدم دیگه که نی طور هست سرش این اولاش که تازه میخپان یاد بگیرن نی رو چطور استفاده کنن خوبه

با ۴ تومن ی سرویس ارکوپال مشتی میشه خرید😂

من ازاول لیوان معمولی دادم

😂😂😂😂

سوال های مرتبط