اصلا سخت نیس منم دو روز پیش دادم
یه کوچولو آب میتونی بخوری درحد اینکه مزه دهنت عوض بشه زیادنخور
اره عزیزم تنها چیزی که میشه خورد ابه اما سعی کن زیاد نخوری ک ضعف کنی چون معده ات خالیه
به نظرم آب نخورید چون شکم خالیه این پودره هم خودش خیلی شیرینه معده رو انگار میسوزونه آبم بخوری میفته زیر دلت استفراغ میکنی من که نخوردم گفتم مبادا استفراغ کنم آزمایشم خراب شه دوباره باید این دردسرا رو بکشم
اره به من گفتن فقط اب مجازه
من بعد اینکه خوردم آنقدر بالا اوردم
نه نباید بخوری هیچی
اره بخور منم الان آزمایشگاهم
میگن ایرادی نداره اب بخوری
اره میگن اب اشکال نداره بازم بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.