به وقت آزمایش گلوکز🥲

میتونم بعد شربت آب بخورم ؟

تصویر
۸ پاسخ

اصلا سخت نیس منم دو روز پیش دادم
یه کوچولو آب میتونی بخوری درحد اینکه مزه دهنت عوض بشه زیادنخور

اره عزیزم تنها چیزی که میشه خورد ابه اما سعی کن زیاد نخوری ک ضعف کنی چون معده ات خالیه

به نظرم آب نخورید چون شکم خالیه این پودره هم خودش خیلی شیرینه معده رو انگار میسوزونه آبم بخوری میفته زیر دلت استفراغ میکنی من که نخوردم گفتم مبادا استفراغ کنم آزمایشم خراب شه دوباره باید این دردسرا رو بکشم

اره به من گفتن فقط اب مجازه

من بعد اینکه خوردم آنقدر بالا اوردم

نه نباید بخوری هیچی

اره بخور منم الان آزمایشگاهم
میگن ایرادی نداره اب بخوری

اره میگن اب اشکال نداره بازم بپرس

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی