۵ پاسخ

منم امروز بردم زدن🥲
دیروز حالش چطور بود؟سخت بود براش؟

عزیزم هر دمایی ک دماسنج نشون میده باید نیم بیشتر حساب کنی الان نزدیک 38 میشه. تب داره

مرتب و سر ساعت قطره استامینوفن بهش بده

پاشورش کن

حالا 6ماهگی سختره

سوال های مرتبط