۶ پاسخ

خوب تب داره دیگه، استامینوفنشو سروقت بده، مراقب باش بدنش کم آب نشه شیردهیشو بیشتر کن، لباس کم بپوشون و دمای خونه گرم نباشه

پیاز کف پاش بزار

تب داره عزیزم پاشویه کن پاراکید بده یا مثل پسر من که پاراکیدو بالا میاورد شیاف گذاشتم

منم واکسن ۲هگی‌زدم تبش ۳۷.۱ چطوره

شیربده ؛لباس درحد یه شورت وآستین کوتاه و استامینوفن اش بده

تب داره حواست بهش باشه

سوال های مرتبط