ب کف پاش ابغوره بزنین سریع تب و پایین میاره
عزیزم چرا دیر زدی سرماخورده بود؟
آخه دختر منم سرماخورده
پسر منم دیروز زد بدنش داغ بود
کار خاصی لازم نیس بکنی،استا بده
زیاد گرمش نکن،سعی کن بیشتر حپاست بهش باشه و کنارش باشی خوب میشه
تبشم چک کن تن تن
شیاف استامینوفن استفاده کردم برا دخترم البته نصفشو. دختر منم تب داره. پاشویه شم کردم. پاراکید سه ساعتم دووم نیاورد
مرتب هر ۴ساعت استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.