چیکار کردی رفتی نرفتی درد داری
وای خوشبحالت دعا کن واسه منم 😮💨😮💨😫😫بسلامتی زایمان کنی
چیکار کردی لکه بینی افتادی
اره عزیزم برو بیمارستان به سلامتی انشالله
منم دیروز معاینه داشتم الان دقیقا اینجوریم .فقط موقع پاک کردن هست.گفتن طبیعیه اگه زیاد نشه تبدیل به خونریزی نشه حرکات خوب باشه انقباض و درد نباشه
خونریزی زایمان معمولا قرمزتره وو تازه تر مال معاینه تا بیاد بیرون تیره وو کدر میشه
اگ معاینه داشتی بعد معاینه اینا طبیعیه تا دو روز،اگ معاینه نداشتی ازه مال شروع زایمانه دهانه رحم کم کم داره باز میشع وو دردات شروع میشه
بله هست
آره شروع دردای زایمان
اره نزدیک شدن زایمانه
من همین الان درد پریودی خفیف دارم روزی ۲بار بدون لک دکتر میگه انقباض زایمانه
با دکتر مشورت کن سریع برو زایشگاه نمون خونه
این.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.