۴ پاسخ

نمیدونم من که نداشتم معاینه کرد گفت ممکنه داشته باشی ولی نداشتم

نه عزیزم من بعدش خونریزی هم کردم رفتم دوباره معاینه گفتن دهانه کاملا بستس برو خونتون 🤣🤣🤣🤣

نه طبیعیه بعد معاینه

نه گف عادیه

سوال های مرتبط

مامان پانته آ مامان پانته آ ۲ ماهگی