وای یعنی میشه منم به اون هفته ها برسم...
لکه یا خونابه؟؟
جایه زایمانه ن نگرانی خخخخخ
اگه رابطه داشتی یا معاینه شدی یا داروی داخلی استفاده کردی یا فشار بوده روی شکمت مثل پیاده روی یا سرپا بودن زیاد و بشرط اینکه تکون های بچت خوب باشه طبیعیه
یه دلیل دیگش هم باز شدن دهانه رحم هستش و داری نزدیک زایمان میشی
اگه معاینه شدی تا دو سه روز طبیعیه ولی اگه نه لکه قهوه ای و زرد بود یکم وایسا تکرار شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.