۵ پاسخ

وای یعنی میشه منم به اون هفته ها برسم...

لکه یا خونابه؟؟

جایه زایمانه ن نگرانی خخخخخ

اگه رابطه داشتی یا معاینه شدی یا داروی داخلی استفاده کردی یا فشار بوده روی شکمت مثل پیاده روی یا سرپا بودن زیاد و بشرط اینکه تکون های بچت خوب باشه طبیعیه
یه دلیل دیگش هم باز شدن دهانه رحم هستش و داری نزدیک زایمان میشی

اگه معاینه شدی تا دو سه روز طبیعیه ولی اگه نه لکه قهوه ای و زرد بود یکم وایسا تکرار شد برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری