خانما بعد معاینه لکه بینی طبیعی یا نه

۴ پاسخ

اره من یک روز بعدش شدم و قطع ش د دیگه

اره طبیعی هست عزیزم نگران نباش ولی اگه دیدی بیشتر شد حتما بگو به دکتر

اره دکترم گفت طبیعیه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی