بعد معاینه لکه دیدن طبیعی یا نه؟

۱۰ پاسخ

لکه طبیعیه ،اگه تبدیل به خونریزی بشه خطرناکه سررریع به بیمارستان مراجعه کن

بله خونم طبیعیه

اره کامل بعداز معاینه طبیعیه

طبیعیه

بله ولی اگه زیاد بود به دکترت بگو در حد لکه بینی باید باشه

اره مخصوصا تو هفته شما ک امادست

اره طبیعیه

آره برامن همیشه بود

اره ولی ن زیاد

اره نشونه باز شدن دهانه رحم هست

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی