تا چند روز بعد از معاینه لکه بینی طبیعی هست 🥺

۳ پاسخ

من سزارینی هستم من و معاینه کرد
الان ۳ روز لکه بینی دارم خیلی نگرانم

من امروز روز سوم بودم داشتم، البته خیلی خیلی کم شده و. رو به قطع شدنِ
ولی چون خودم نگران بودم پرسیدم اینجا بعضیا گفتن تا 5، 6 روزم داشتن

من تا ۲ روز داشتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بی تجربه مامان مامان بی تجربه ۵ ماهگی