سلام بعد از معاینه ترشح خونی طبیعی یا نه

۵ پاسخ

دکترم گفت تا سه روز طبیعی هست

بله گل

طبیعی
هست

دوستم۳۸هفته رفت معاینه ترشحات خونی داشت بعدش فرداش زایمان کرد

آره🥺😍

سوال های مرتبط

مامان تودلیم😍 مامان تودلیم😍 ۴ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی