سلام دوستان میگم ترشح خونی بعد از معاینه برای چیه؟

۳ پاسخ

سه چهار روزه معاینه شدم دو سانت بودم هنوز خبری از زایمان نیست چهل هفته ام تموم شده

برای معاینه است طبیعیه

برای همون معاینه اس که کمی تحریک شده رحم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم😍 مامان تودلیم😍 ۴ ماهگی