اره خب همون
اره گلم عادیه
من دیشب بیمارستان بودم اکثر خانما ک معاینه شدن بعدش ترشح خونی یا لکه بینی داشتن
کوثر بودید شما؟
دردات منظمه ؟؟ من دردام خیلی نامنظمه چیکار کنم شدتش هم بیشتر نمیشه 😭😭
همراه با درد😣
بله مث خلط داخلش خون هست
تا ۲۴ ساعت اره
بعدش دردا شروع میشع زایمان میکنی خب
برامن چند ساعت بعد همین زایمان کردم
من پرسیدم لک با شه عادیه
خونریزی نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.