ترشح خونی بعد معاینه عادیه؟؟

۸ پاسخ

اره خب همون

اره گلم عادیه
من دیشب بیمارستان بودم اکثر خانما ک معاینه شدن بعدش ترشح خونی یا لکه بینی داشتن
کوثر بودید شما؟

دردات منظمه ؟؟ من دردام خیلی نامنظمه چیکار کنم شدتش هم بیشتر نمیشه 😭😭

همراه با درد😣

بله مث خلط داخلش خون هست

تا ۲۴ ساعت اره

بعدش دردا شروع میشع زایمان میکنی خب
برامن چند ساعت بعد همین زایمان کردم

من پرسیدم لک با شه عادیه
خونریزی نه

سوال های مرتبط