خانما لکه بینی بعد معاینه طبیعیه؟؟یا ن؟

۴ پاسخ

اره عزیزم اصلا بعد معاینه خودشون بهت میگن هر وقت دیدی مث پریودی شد برو زایشگاه

اره عزیزم ولی اگه زیاد شد پیگیر شو

آره عزیزم

چه جور معاینه ای؟

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۹ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد