مامانا لکه بینی بعد از معاینه لگن طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره طبیعی هس

اره ولی نباید ادامه دار و زیاد بشه

از چند هفته معاینه لگن انجام میدن باید خودمون بریم بیمارستان انجام بدن یا خودشون میگن

اره ولی ادامه دار بشه و بیشتر باید پیگیری بشه

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۹ ماهگی