با دو روز تاخیر بازم منفی شد 🫠💔❤️‍🩹

۲ پاسخ

ان منفی بهتر از اینه مثبت بشی و پریود شی

عه وا من ۲روز تاخیرم حالا نزدم فعلا هم نمیزنم ک ان شاالله اگه هست بتام بره بالا هاله نندازه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مینا مینا قصد بارداری
مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعلی💙🐣 مامان امیرعلی💙🐣 هفته چهلم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری