لطفا برای کوچولوهاتون لاک نزنید💯

تصویر
۴ پاسخ

واقعا ضرر داره.من که برا خودمم تو عمرم کلا دو بار زدم😆

حالا ی بار دور در طول سال بنظر خودم اشکالی نداره
بچه بودیم‌خودمون میزدیم
ولی دائما خوب نیس

تاحالا نزدیم

مرسی گلم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی
مامان شیطونک مامان شیطونک ۳ سالگی