۶ پاسخ

سلام ب مادران دختر من سه ماه دیگه‌میشه سه سالش

تقریبا دوماهِه ک بشدت لجباز شده و گریه میکنه یسری حرکاتا از خودش نشون‌ میده ک‌فک میکنی اصلا حالیش نیس در صورتیکه‌ب موقع حرفای بزرگونه‌میزنه و‌عقل همه چیو داره

خونه هستم اخم میکنم و توجهی بهش ندارم اگه گریه یا لج کنه خودش اروم میشه

ولی مهمونی میریم اونقد لج و گریه میکنه سرِ هرچیزی که اصلا اخم میکمم فایده نداره و نمیتونم بی توجه باشم تو جمع چون گریه ولجبازیش بشدت رو اعصاب دیگران میره مجبورم ب سختی ارومش کنم


روزی ده باز لباس عوض میکنه بی دلیل



ماادری هستم ک از اول خیلی باهاش اروم بودم و اصلا کار زشت و حرف زشت جلوش نزدم


یا مثلا لوسش نکردم


دارم دیوونه میشم راهنماییم کنید

وای پناهم همینجوری شده خییییلی سخته من ک دارم دیوونه میشم
باورت نمیشه گاهی اوقات میشینم گریه میکنم 😂🥲

عزیزم ادامه داره سه سالگیش بیاد اونجا ی مرحله دیگس

😑😑

ماهان یاد گرفته من هرچی میگم میگه نخیرم😑
منم موندم که چه رفتاری کنم

دقیقا دختر منم
فعلا مدارا میکنم
به اون میگم چشم باشه ولی با داستان هزار تا ترفند دیگه کار خودم انجام میدم
مثلا دیشب دخترم گیر داده بود باید لباس تو کرکی بپوشونی گفتم خیلی گرمت میشه اصلا قبول نکرد گفتم باشه پوشوندم ولی بعد یه ربع مامان خیلی داغه ببخشید در بیار
بعد گفتم بیا بریم جیش و بعدش لالا
گفت نه من نمیخوابم گفتم باشه نخوابیم من داستان بخونم و بازی کنیم ..... من جیش نمیام گفتم باشه ولی من میرم جیش کنم که آماده بشم برای داستات گفتن ......
فعلا باید مدارا کرد

مراحل رشد
با بازی همه چی رو جلو ببر
مثلا من با دستم مثل قدیم مدش درست میکنم بعد موش لباس کارن رو در میاره نه من🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط