خانما دندونم عصب کشی کردم بی حسی زدم. میتونم بچه شیر بدم؟

۲ پاسخ

میشه قبل یکماه از سزلرین عصب کشی کرد

تا دو سه ساعت ندی بهتره
منم پنجشنبه درست کردم اومدم خونه شیر خشک دادم یه وعده بعد هم شیر خودمو دادم مشکلی هم نبود خداروشکر

سوال های مرتبط