۲۹ پاسخ

نه نمیذارم. عواقبش نمی ارزه

من میزارمش چرا دروغ ولی خیره نمیشه هیچوقت همش حواسش پرته چیزای دیگست ولی اون ارومش میکنه

من قرار بزارم ببینه

تلویزیون ما بیشتر خاموشه، گاهی که تلویزیون میبینیم نگاه میکنه ولی زاویه شو عوض میکنیم یا در حد یکی دو دیقه ولی اینکه بذاریمش جلو تلویزیون نه

یه بار یه دکتری بهم گفت حتی دو دقیقه هم نزار بچت تلویزیون ببینه چون در حقش ظلم کردی هم برای هوشش که در حال رشده و هم برای بیناییش میگن بسیار مضرره چون یکسری امواج و رنگ های مخصوص داره که آسیب زننده هست
شماها که بچه اولتون با دومی بازی می‌کنه خوبه بچه من اوله همش غر میزنه همش میگه کنارم باشید بغلم کنید 😭😭😭

سلام شما بچه رو از الان میزارید تو روروئک؟ مشکلی پیش نمیاد؟

میگن خوب نیست دختر من تلویزیون روشن هم باشه نگاه نمیکنه بیشتر دوست داره شیطونی کنه

تو خونه ما زیاد تلویزیون روشن نمیشه ،اما مثلا وقتی سریال مورد علاقم داره نشون میده آیهان بغلم باشه بالاخره توجهش جلب میشه و نگاه میکنه . نمیشه کاری کرد ... مگر اینه اصلا روشن نکنی که نمیشه مخصوصا برا ما که یه بچه دیگم داریم

والا من هم دخترم هم پسرم میزارم اخه کلی کار دارم تازه الان دخترم پیش پسرم بازی میکنه سرگرمش میکنه ولی مثلا قبلا فقط دخترم بود دست تنها بودم محبورا میزاشتم اونم بخاطر صداها و شعراشون میخندید و باهاشون میرقصید

دکتر بچم گفت اگه میخای به بچت ظلم کنی بزار تلویزیون و گوشی ببینه قرار نیس رو همه تاثیر بزاره از هر سه نفر یه نفر و نابود میکنه مخصوصا بچهای باهوش و روشون تاثیر میزاره اونایی که غرق تلویزیون و گوشی میشن من حاضرم تا دو سال سختی بکشم ولی بچمو مدرسه استثنایی نبرم در اینده دختر خاله شوهرم طفلک بچشو میزاشته که ببینه پنج ساله بچست هنوز حرف نمیزنه و دکترا گفتن فقط تلویزیون و گوشی باعث شده تعدادی میگن مشکلی نیس شانسشون بوده که تاثیر نزاشته

من میزارم ببینه ولی کنترل شده نه همیشه

عزیزم از کی میزاریش تو روروک؟ روزی چند ساعت؟

من میزارم. خودش بیشتر نگاه نمیکنه

من میزارم نگاه می کنه
والامن دیدم هرکدوم‌ازعمه هام ماشاالبه سه تابچه دارن همشون کاراون میزاشتن بچه هاشون نگاه می کنه چرت وپرت من اهمیت نمیدم

سلام من دختر ام همش تلویزیون میدید الان که ۶ سالشه یکم چشماش ضعیف شده و برای همون از نوزادی تلویزیون دیده هست مگر نه مشکلی دیگه ای نیست

ن‌نمیزارم اصلا

من میزارم

نه نمیزارم... ولی پسرمم ک نگاه میکرد مشکلی نداشت

مشکلش تو بزرگسالی مشخصمیشه که تمرکز ندارن

نه انقدجلوش اسباب بازی میریزم بخادم ببینه بااسباب بازیا مشغول میشه بیخیال میشه

آوا خیلی با دقت نگا میکنه وقتی تلویزیون روشنه😂

بابا من هرسه تا بچه هام عاشق تلویزیون بودن خدارو شکر هیچ مشکلی هم ندارن

داداش من از بچگی هم تلوزیون دید هم پلی استیشن بازی میکردیم میدید والا نه تو تکلمش مشکلی هست نه کاراش
ماشاءالله زبون داره منو قورت میده
اتفاقا از بازی و فیلما کلمات جدید یاد میگرفت 🫪🤣

پسر من روزی چند ساعت تلویزیون میبینه خودم روشن نمیکنم ولی وقتی باباش میاد روشن میکنه دیگه با هیچی جز تلوزیون سرگرم نمیشه

تلویزیون مرکز خونس و همش روشنه چطور نبینه 🫤 منکه میبینه

اصلا ، من تا حالا اجازه ندادم از این به بعد هم نمیدم

من ک مرتب میبینه چکارش کنم خب
دوسه دقیقه میبینه بعد دیگه خوشش نمیاد محل نمیده ب تلوزیون

من میزارم وقتی میرم حموم چیز🤷‍♀️

والا منم میزاشتم میدید از بس ترسوندن منو کلا تلویزیونو از برق کشیدم

سوال های مرتبط