۴ پاسخ

سلام عزیزم
اگر گوش بدی به حرف پرستارا و همکاری کنی زود زایمان میکنی ..
اگر داد و بیداد کنی فقط زمان زایمانتو زیاد میکنی..
پسر اولم رو یه پنج ساعتی شد...
دومی یکساعت..

مامانم همیشه میگن درداتو خونه بکش هر وقت هر ۵ دقیقه یه بار شد منظور دردات هی زمان بین شون کم شد اونوقت برو بیمارستان وگرنه برا خودت سخت میشه🤷🏻‍♀️

مال من 5 صبح آبم پاره شد بدون درد رفتم بیمارستان
18 ساعت بعد زایمان کردم

سربچه اولم کیسه آبم پاره شد وبدون دردرفتم بیمارستان وباامپول فشار۱۲ساعت دردکشیدم

سوال های مرتبط