ببرش دکتر
عطسه و سرفه تو این سن معمولا از الرژی و رفلاکس و.. هست
بازم به دکتر بگو معاینه کنه بهتر میدونه
زیر یک ماه سرما نمیخورن عطسه برای باز شدن مجرای تنفسیشون خوبه اما حتما یه دکتر ببرش چک کنه اگه خدایی نکرده سرماخورده باشه بستریش میکنن بخور بگیره و سرم شایدم جزئی باشه دارو بده خونه بهش بدی اما حتما دکتر ببرش خودسر کاری نکن که خدایی نکرده ریه هاش درگیر بشن
قطعا ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.