پسرم ۱۴ ۱۵ روزشه یرما خورده عطسه و سرفه میکنه چیکار کنم

۴ پاسخ

ببرش دکتر

عطسه و سرفه تو این سن معمولا از الرژی و رفلاکس و.. هست
بازم به دکتر بگو معاینه کنه بهتر میدونه

زیر یک ماه سرما نمیخورن عطسه برای باز شدن مجرای تنفسیشون خوبه اما حتما یه دکتر ببرش چک کنه اگه خدایی نکرده سرماخورده باشه بستریش میکنن بخور بگیره و سرم شایدم جزئی باشه دارو بده خونه بهش بدی اما حتما دکتر ببرش خودسر کاری نکن که خدایی نکرده ریه هاش درگیر بشن

قطعا ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی