۳ پاسخ

عزیزم من تو تاپیک گذاشتم

سر خود ک نمیشه داد
ببر دکتر چکاپ بنویسه ببینم چ‌ چیزایی لازم داره

دوسالش که شد ببرش دکتر بنویسه ازمایش چکاپ کامل
اونوقت هرچی که کمبود داشته باشه بدنش دکتر مینویسه که ادامه بدی
اما اگه خوب باشه همه چی شاید نیاز نباشه دیگه

سوال های مرتبط