۲۶۰۰.
۲ تومن خصوصی رفتم
من اهواز ۲۴۰۰انجام دادم
۴۷۰۰تا۵۲۰۰هست بستگی به جایی که بریه ارزون ترم هست
۵/۵۰۰
پنج تومن..چند روز پیش رفتم
۴۵۰۰ ازاد
۶تومن🥲
من پرسیدم ۲۹۰۰
من اردیبهشت سونو دادم ۴۸۰۰ ازاد بدون بیمه
شد2900
برای من ۳تومن فقط سونو شد
3.500
من ۳۸۰۰ دادم
ولی دوستم که مشهد هستتش ۵۸۰۰ داد
بازم بستگی به جایی که میری داره قشنگم
شماعی ۳۸۰۰ ازاد
من پرسیدم با بیمه سلامت ۲۴۰۰
۲۹م هم نوبت دارم 🥹
۲۵۰۰ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.