هزینه سنو آنومالیتون چه قد شد ؟

۱۷ پاسخ

۲۶۰۰.

۲ تومن خصوصی رفتم

من اهواز ۲۴۰۰انجام دادم

۴۷۰۰تا۵۲۰۰هست بستگی به جایی که بریه ارزون ترم هست

۵/۵۰۰

پنج تومن..چند روز پیش رفتم

۴۵۰۰ ازاد

۶تومن🥲

من پرسیدم ۲۹۰۰

من اردیبهشت سونو دادم ۴۸۰۰ ازاد بدون بیمه

شد2900

برای من ۳تومن فقط سونو شد

3.500

من ۳۸۰۰ دادم
ولی دوستم که مشهد هستتش ۵۸۰۰ داد
بازم بستگی به جایی که میری داره قشنگم

شماعی ۳۸۰۰ ازاد

من پرسیدم با بیمه سلامت ۲۴۰۰
۲۹م هم نوبت دارم 🥹

۲۵۰۰ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ودوم بارداری