مامانا هزینه آنومالیتون بدون طول سرویکس چقد شد؟

۲۱ پاسخ

۴۸۰۰ شد

رفتی سونو نی نی چی بود 🥺❤️

چیشد گلم نی نی چیبود😍

باطول سرویکس۱۸۰۰

من انومالی با سرویکس ۱۴۹۰

من میخام فردا برم انومالی پرسیدم گفت که ۱۵۰۰ هزینهش

من تازه دادم۱۶۰۰.

من با سرویکس۱۴۰۰

من ۳۰۰تومن شد بابیمه

من دیروز دادم۱۵۵۰

من با سرویکس و داپلر جفت و انومالی میشد ۲۷۰۰ ولی چوم دخترعموم اونجا کار میکرد ۱۳۰۰ گرفت ولی نامه داد برای بیمه تکمیلی ۲۷۰۰ بتونم بگیرم😅

برا من تو بیمارستان انومالی رفتم ۱۴۰۰ شد

۳۷۰۰

ازمایشم داره انومالی

۱۵۰۰ طول سرویسکم اندازه گرفت هم انتی هم انومالی

چیشد بچت‌چی‌بود؟؟؟

عزیزم به نظر من نی نی ت پسره .. اگه پسر شد من حدس هام درست بوده پس

مگ هزینه‌هاش جداس

من با سرویکس ۱۹۸۰
بدون اون ۱۶۰۰

مگه هزینه هر کدوم جدا میگیرن

من با سرویکس شد ۲۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسریم👣🩵 مامان پسریم👣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری