والله تا 40روژی رابطتت نبی اویش اگر بخیه کان همو کوتن ،دوایی بخوما توشی درده سری دیکه دبینه وه
ولاعی امن دو مندالم بو مردکم حتی ۳مانگ هر نهات دیکوت کناهی نوزگت برینداره بخیت خواردووو
دقیق دوای ۲۲روژ رابطه م بو وه خن ریزی کوتموه ایدی دوایه تا ۵۲ روژ رابطه مان نبو
بخیه کانت هیچیان کوتون
من هنوز رابطه ندارم میترسم از داخل بخیه باشه
تا ۴۰ روز بهتر نباشه
منم میترسم بخیم کامل نیوفتاده
من هنوزم رابطه ندارم میترسم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.