سلام خانمها سونو منو نگاهی کنید
امیدی هست؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم همه چیز اوکیه فقط زود رفتی سیب روز ۱ عدد حتما حتما بخور واسه تشکیل قلب معجزه میکنه یک روز در میون تخم مرغ آبپز یدونه بخر چون خیلی زود رفتی نی نی مشخص نیست نترس بد ب دلت راه نده

منم شش هفته رفتم با سونو شکمی گفت جنین دیده نمیشه شاید رشد نکرده و اینا خیلی استرس کشیدم رفتم یه دکتر دیگ سونو واژینال کرد گفت جنین هم دیده میشه خیلیم خوبه

این عالیه خیلی خوبه
۲ هفته دیگ برو زود رفتی اگر میدید شک بر انگیز بود
زیر ۶ هفته نمیتونن با سونو شکمی ببینن

زود رفتی

عزیزم خیلی زود سونو رفتی اصلا اگر غیر از اینا چیزی تشکیل شده بود عجیب بود. نگران نباش ❤

اره عزیزم تو ۵ هقته درستش همینه بعد خوبیش اینه کیسه زرده هست من تا ۷ هفته کیسه زرده نبود چه برسه چیزای دیگ خیلی خوبه

تشکیل میشه خرما و سیب خیلی بخور

کیسه زردم داری همه چی خوبه تا چندروز دیگ ام جنین جونت تشکیل میشه بعد قلبش🥹🥹🥹

زود رفتی دختر بزار ۸هفتههه❤️

سلام عزیزم بله چرا نباشه

سوال های مرتبط

مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
جوجه مامان جوجه مامان قصد بارداری