عزیزم همه چیز اوکیه فقط زود رفتی سیب روز ۱ عدد حتما حتما بخور واسه تشکیل قلب معجزه میکنه یک روز در میون تخم مرغ آبپز یدونه بخر چون خیلی زود رفتی نی نی مشخص نیست نترس بد ب دلت راه نده
منم شش هفته رفتم با سونو شکمی گفت جنین دیده نمیشه شاید رشد نکرده و اینا خیلی استرس کشیدم رفتم یه دکتر دیگ سونو واژینال کرد گفت جنین هم دیده میشه خیلیم خوبه
این عالیه خیلی خوبه
۲ هفته دیگ برو زود رفتی اگر میدید شک بر انگیز بود
زیر ۶ هفته نمیتونن با سونو شکمی ببینن
زود رفتی
عزیزم خیلی زود سونو رفتی اصلا اگر غیر از اینا چیزی تشکیل شده بود عجیب بود. نگران نباش ❤
اره عزیزم تو ۵ هقته درستش همینه بعد خوبیش اینه کیسه زرده هست من تا ۷ هفته کیسه زرده نبود چه برسه چیزای دیگ خیلی خوبه
تشکیل میشه خرما و سیب خیلی بخور
کیسه زردم داری همه چی خوبه تا چندروز دیگ ام جنین جونت تشکیل میشه بعد قلبش🥹🥹🥹
زود رفتی دختر بزار ۸هفتههه❤️
سلام عزیزم بله چرا نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.