سلام خانمها هفته بعد برم سونو قلب تشکیل شده

۳ پاسخ

من شش هفته رفتم تشکیل شده بود

الان برو دیگه چرا هفته بعد؟

هشت هفته تشکیل شده حتما

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری