خانمها بدون نسخه دکتر میشه برم سونو تشکیل قلب؟

۱۱ پاسخ

بیا گروه تلگرام گهواره
madaran 1404

من کارشناس مامایی میرم واقعا کارش خوبه تجربه ۲۵ساله داره از متخصصا راضی نبودم

اسم دکتراتون چیه شهریار؟

من که رفتم به درخواست خودم
البته هر جا قبول نمیکنه

دکترمم تو این بیمارستانه دکتر بسیار خوبیه

برو بیمارستان امام سجاد
سونو ازاد ۲۳۰ هزاره ولی من بیمه دارم ۵۰ میدم

کدوم‌سونو میری

عزیزم‌دکترت‌کیه؟؟

اره ولی ازاد حساب میشه

شاید هزینش بیشتر شه فقط

برو بهداشت واست بنویسه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان 🧿نویان❤👶 مامان 🧿نویان❤👶 ۶ ماهگی
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری