خانوما۷ هفته قلب تشکیل شده؟ برم سونو؟

۱۲ پاسخ

من ۷هفته و ۶ روز رفتم

۸ برو خیالت راحت تره

صبر کن ۸ هفته برو خاطرت جمع بشه

بستگی داره من ۶ هفته و ۵ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

اره مشخص میشه ولی نمیتونی گوش بدی ب صداش چون برای جنین خطر داره بمون ۸ هفته و خورده ای برو خیالت هم راحت میشه هم صدای قلب کوچولوش رو میشنوی

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم گفت زود امدی میدونی بستگی به لقاح داره برا من دور گرفته اما اگه هشت یا تا ۱۰ وایسی خیالت راحت تره

من ۷هفته ۲روز رفتم شده بود

بله من رفتم

کاش یه هفته دیگه هم بمونی

هفت هفته چند روزی

۸ هفته بری بهترین زمان هست

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته هفتم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی قصد بارداری
بابای تو دلی بابای تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری