سلام‌چن هفته برم سونو تشکیل قلب؟

۹ پاسخ

۷ هفته تا ۸ هفته

9هفته بهترین موقع هست با خیال راحت

اهاباسه ممنون

۸هفته خوبه

سلام
سؤالِ منم هست🥲
من الآن ۶هفته و ۶روزم

۸هفته که کامل شد برو

من امروز رفتم ۲ روز دیگه ۷ هفتمه ولی دکتر بهم گفت دوشنبه هفته دیگه بیا برا سونو

8 هفته برو عزیزم

۷هففته به بعد

سوال های مرتبط

بابای تو دلی بابای تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری