خانوما۷ هفته یک روزم شنبه برم سنو قلب زود نیس؟؟؟

۴ پاسخ

۸هفته برو خیالتم راحت میشه درسته یه سریا زودتر مشخص میشه ولی شرایط بارداری هرشخصی بادیگری فرق دار حتی تو رشد وزن گیری جنین

سلام عزیزم
اگر رفتی گفت تشکیل نشده سن بارداریت تو سونو ممکنه اشتباه شده باشه من ۸ هفته باید باشم ولی سونو زده بود شیش هفته .
نترسی بیا خونه دو هفته دیگه برو ...

ن عزیزم برو دیگه من دیروز رفتم هفت هفته ویک روز قلبش تشکیل شده بود

بذا هشت هفته برو بهتره برا اطمینان میگم.

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری