ماشالا خیلی خوب اضافه کرده که
یکی دو هفته آخر خیلی اضافه نمیکنه نگران نباش به دنیا بیاد اینقدر زود تپلی میشه😍
عاليه وزنش
وزن طبیعی 3200تا3300هست
خوبه وزنش دیگه میخوای ده کیلو بشه بچه گلم عالیه وزنش
عزیزم چیکار کردی وزن بچه رفته بالا وزن بچه من خیلی کمه؟
کجا کمه😐من ۳۴۰۰دکترم گفت چون دیابت داری زیاده
چون سونو ها دقیق نیستن عزیزم
وزنش نرماله
خوبه وزنش عزیزم اوج وزنش و توی ۳۲ هفته ۳۵ هفته اضاف کرده و دیگ اروم اروم رفته بالا . وزنش خیلی خوبه ک
خوبه خدارشکر عزیزم نگران نباش
خوبه دیگه ، تا دنیا بیاد انشاالله 3/500 شایدم رد کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.