۱۱ پاسخ

ماشالا خیلی خوب اضافه کرده که

یکی دو هفته آخر خیلی اضافه نمیکنه نگران نباش به دنیا بیاد اینقدر زود تپلی میشه😍

عاليه وزنش

وزن طبیعی 3200تا3300هست

خوبه وزنش دیگه میخوای ده کیلو بشه بچه گلم عالیه وزنش

عزیزم چیکار کردی وزن بچه رفته بالا وزن بچه من خیلی کمه؟

کجا کمه😐من ۳۴۰۰دکترم گفت چون دیابت داری زیاده

چون سونو ها دقیق نیستن عزیزم
وزنش نرماله

خوبه وزنش عزیزم اوج وزنش و توی ۳۲ هفته ۳۵ هفته اضاف کرده و دیگ اروم اروم رفته بالا . وزنش خیلی خوبه ک

خوبه خدارشکر عزیزم نگران نباش

خوبه دیگه ، تا دنیا بیاد انشاالله 3/500 شایدم رد کنه

سوال های مرتبط