۳ پاسخ

چند روز در ماه اینجوری میشن. بعدش دوباره خوب میشن. یه جورایی فکر کنم تو مرحله جهش رشدی قرار میگیرن.

آب جوشیده سرد شده بهش بده بذار دهنش تازه بشه بعد سینتو بکن تو دهنش

پسر منم قبلاً خوب میخورد الان خیلی کم میخوره منم شنبه نوبت دارم

سوال های مرتبط