۹ پاسخ

توگهواره دیدم گفتن کیست داشتیم بیبی هاله انداخته برامون

آبجی منم قبل بارداری چکاپ رفتم کیست داشتم دکتر گفت خوبه این کیست تشکیل شده جاشو بده ب کیسه زرد و جنین

اره من خودم کیست داشتم‌تستم مثبت شد رفتم سونو گف کیست دارو داد‌پریود شدم الانم دارم متفورمین میخورم

اگ ماه قبل هم اینجوری شده
ی تیتر بتا بده
ببین بتا چنده
اگ بارداری شیمیایی میشه دکتر بدونه چ ازمایش هایی بنویسه بدونه مشکل از کجاس
هاله ک کامل معلوم باشه

کیست هاله میندازه
اما اگر بار باشی هاله پررنگ تره

بله

بله عزیزم من تجربشو داشتم همش هاله مینداخت

احتمالش. هست

نوچچچچ

سوال های مرتبط

مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری