مامانا تو هفته من شما حرکت نی نی رو چه جوری حس میکنین نبض یا لگد

۳ پاسخ

من که فقط انگار نبض هست

بیشتر صدای حباب هست
یا حالت ویبره گوشی هست😁

مشت و لگد و کله

سوال های مرتبط