۵ پاسخ

کیک یزدی وزن خودتو بالا میبره ها

من32هفته بودم 1700 دکتر گفت کمی کمه

من 28 هفته 1200دکتر گفت خوبه

نرماله هنوز ۲۹ هفتته نگران نباش

من ۳۰ هفته و صفر بودم رفتم ۱/۵۶۴ بود فک کنم حوبه وزنشا

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
بالاخره منم لباسای نینی شستم
یه ۱۹ تکه و یه ۵ تکه سایز صفر
برای سایز صفر همینا کافیه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی طبیعی طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی