من ک دارم میمیرم
ارهههه 😮💨
من برای گرفتگی و پادرد قرص منیزیم+ب۶ میخورم
برای کمردرد هم که شیاف اکتوژست
خوب میشه کلا
وای من دنبالچم دردمیکنه اصلا نمیتونم بشینم😩
آره عزیزم تو هفته شما این دردا دیگه خیلی طبیعیه 😄
وای من شبا از پادرد بیدار میشم خیلی درد داره پاهام
آره طبیعی
عزیزم بسیار عادیه🤣حالا بزار یکم سنگین تر بشی دیگه درد پات یادت میره از بس دردا زیاد میشه😩
عادیه
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.