پا درد و کمر درد تو هفته ی من طبیعیه ؟؟؟🥺

۱۰ پاسخ

من ک دارم میمیرم

ارهههه 😮‍💨

من برای گرفتگی و پادرد قرص منیزیم+ب۶ میخورم
برای کمردرد هم که شیاف اکتوژست
خوب میشه کلا

وای من دنبالچم دردمیکنه اصلا نمیتونم بشینم😩

آره عزیزم تو هفته شما این دردا دیگه خیلی طبیعیه 😄

وای من شبا از پادرد بیدار میشم خیلی درد داره پاهام

آره طبیعی

عزیزم بسیار عادیه🤣حالا بزار یکم سنگین تر بشی دیگه درد پات یادت میره از بس دردا زیاد میشه😩

عادیه

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان جون جونچه🩵 مامان جون جونچه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی