بستگی داره به اون کسی که برات انجام میده ، من دوماه گذشته دو مرتبه انجام دادم
یکیشون زن بود فوق العاده وحشی بود
دومی مرد بود عالی بود
نه بابا سخت نیست
ن اصلا من انجام دادم مثل همون رابطهس درد نداره
من ک ۹ سال پیش رفتم سخت بود واقعا برام
اما خداروشکر تو این بارداری فععععلا گوش شیطون کر نگفتن ک برم
نگران نباش سخت نیست . منم دکترم مرد بود ولی دستیار زن داشت . خانومه اومد دستگاه رو گذاشت بعدم پارچه کشیدم رو پام بعد دکتر اومد .
بیچاره ما زن ها چقدر بدبختیم هر بلایی به سرمون میاد بازم دوام میارم 😂😂
ن عزیزم سخت نیس خیلی
نه سخت نیست
نه اصلا یه کاندوم میزنه سر دستگاه میفرسته داخل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.