۹ پاسخ

بستگی داره به اون کسی که برات انجام میده ، من دوماه گذشته دو مرتبه انجام دادم
یکیشون زن بود فوق العاده وحشی بود
دومی مرد بود عالی بود

نه بابا سخت نیست

ن اصلا من انجام دادم مثل همون رابطه‌س درد نداره

من ک ۹ سال پیش رفتم سخت بود واقعا برام
اما خداروشکر تو این بارداری فععععلا گوش شیطون کر نگفتن ک برم

نگران نباش سخت نیست . منم دکترم مرد بود ولی دستیار زن داشت . خانومه اومد دستگاه رو گذاشت بعدم پارچه کشیدم رو پام بعد دکتر اومد‌ .

بیچاره ما زن ها چقدر بدبختیم هر بلایی به سرمون میاد بازم دوام میارم 😂😂

ن عزیزم سخت نیس خیلی

نه سخت نیست

نه اصلا یه کاندوم می‌زنه سر دستگاه می‌فرسته داخل

سوال های مرتبط