۳ پاسخ

تو بارداری بخاطر به هم ریختن هورمونا میگن نتیجه اش خوب نمیشه

فکرنکنم حالا باز دکتر بپرس رفتی .. کارتو کامل کنی راحت میشی تو بارداری

توی سه ماه اول هیچ کاری نکنی خیلی بهتره عزیزم

سوال های مرتبط