۲ پاسخ

روزی یه دونه بستنی بخوره
خودت کیک درس کن هر روز بخوره

بستنی زیاد بزار بخوره دکتر برا دختر گفت لهش بستنی بدم اگه ازمایش نداده بهتر یه چکاب ازمایش بده از نظر همه چیز خیالت راحت تره

سوال های مرتبط